Gå videre til hovedindholdet

Hvad jeg går, og har gang i

Så har bloggen været online et nogle uger, og det er blevet tid til endnu et opslag. Og da jeg sad i Bulgarien, og gik i gang med at planlægge hvad der skulle stå, kom jeg op med denne her ide: "Hvorfor skriver jeg ikke lidt om, hvad jeg går og planlægger og arbejder med i øjeblikket." Så det vil jeg gøre:

På Det Personlige Plan:
Nu hvor sommerferien er ved at være overstået for de fleste, har jeg dog stadig noget ferie tilbage. Jeg afsluttede nemlig min studietid på Solrød Gymnasium lige før sommerferien som STX student. Så det betyder at jeg skal i gang med noget meget anderledes og helt andet nu. Jeg skal nemlig starte på universitetet (Aalborg Universitet KBH) hvor jeg skal læse Teknoantropologi.
Derfor har jeg været fuld gang med at installere programmer som Office 365, Maple og mange andre, så min computer er fuld klar til at yde sit ypperste i hverdagen. Derudover har jeg også åbnet min profil på Moodle, et sted hvor jeg skulle kunne se alle mine kurser.
Så nu venter jeg i spænding på at finde ud af, hvilke bøger som skal indkøbes før studiestart her D.1 September. Derfor bliver de fleste af mine tanker rettet mod studiet og at blive klar i tide.

På Det Skriftlige Plan:
Arbejdet på min børnebog skrider langsomt fremad, alt imens planlægningen af min allerede skrevne roman bliver vurderet. Jeg skal nemlig beslutte om den er klar til at blive indsendt til et forlag, eller om der skal omskrives en masse ting. Hvis jeg vælger at ændre en masse ting, så er de ændringer allerede planlagt og nedskrevet, så de kan blive indført naturligt på historiens røde tråd, uden at det vil have negative konsekvenser (håber jeg da).
Så der er nogle meget spændende ting i vente, som jeg næsten ikke kan vente med at fortælle jer om! - Men indtil videre, må i vente lidt endnu.

-----
Men det er bare hvad jeg har rendt rundt og været oppe til. Så god begyndende hverdag til jer alle, og held og lykke til de mange nye og gamle studerende derude!

Kommentarer